Wsparcie zdalne

Wsparcie zdalne kluczem do szybkiego rozwiązania problemu

Obsługa zdalna naszych klientów to kluczowy element współpracy. Usługa jest skierowana dla firm i instytucji, które podpisały z nami umowę współpracy.

Praca zdalna daje możliwość szybkiej reakcji na zaistniały problem. Usługę realizujemy za pomocą dwóch systemów informatycznych przeznaczonych do pracy zdalnej. Jest to rozwiązanie Webowe: dwservice.net oraz rozwiązanie stacjonarne typu klient – serwer: Radmin, które jest również w naszej ofercie.

Praca zdalna na dwservice wymaga instalacji lub tylko uruchomienia agenta na hoście zdalnym. W przypadku stałej współpracy instalowane jest na stałe i ewidencjonowane w naszym systemie. Jego głównym atutem jest fakt, że pozwala na wsparcie naszych klientów bez potrzeby wprowadzania konfiguracji zabezpieczeń w sieci klienta. Obsługa naszych klientów przy użyciu Radmin wymaga rekonfiguracji zabezpieczeń. Aplikacja serwerowa instalowana jest i konfigurowana na urządzeniu docelowym przez naszych specjalistów.

Wsparcie zdalne jest kluczową częścią obsługi informatycznej  Ponad 70% awarii informatycznych u klientów można rozwiązać metodą zdalną.